Sunday, March 8, 2009

Mashimaro? ChibiMaruko? 像吗?

呼。。。

工作了好几天
明天终于有得休息了 呵呵
这几天的工作还没什么忙
可能小弟弟小妹妹们都在等SPM成绩
没那么早要来这个开放日吧
而且塔尔的开放日那么多天
可能他们会觉得:还有时间 还有时间

不过 每天的工作都一样
个个都喊闷了
真的 真的
Welcoming Visitors啦
每天都在报告一样的东西啦
闷闷的Survey form啦

还好
大伙儿都很友善 都很喜欢搞笑
才挽回了一些些纳闷的气氛

大家都给对方取了不同的花名
个个都以对方的名字 样貌来取名
黑马拿蛋 MiniMouse Mashimaro ChibiMaruko Hemah Tinggi "Want Some?" 等等

蛮搞笑的
也因此的我又多了几个花名
1. Mashimaro

2. ChibiMaruko

像吗?

我的样子像Mashimaro ChibiMaruko吗?

我也不知道 呵呵

一直以来 大家都叫我Orange 也没给我取别的花名

我还是第一次被人家这样给取名也

哈哈

和这帮大伙儿嬉笑玩乐只会是这一个月

所以 也不错啦还有些新的花名

至少将来他们可能看到这些卡通还会记得我 哈哈

希望大家都会有美好的回忆 =D

7 comments:

chian nv said...

hmm
你的脸嘛
上半部像 Mashi Maro
下半部像 Chibi Maruko

haha开玩笑啦
不过 可爱哟

我们还有3个星期
add oil~

Orange said...

yer... 我知道我是可爱的!!! =p

lou lou said...

thick face! i just notice it! you are really alike as both of the two character! haha! naughty in role and sho sho dei de. suit for you! im so admire your friends~ wakaka!!;P

lou lou said...

i had read your blog with seriously! now i had comment, don't say i never come to see your blog! hehe..

Orange said...

hahahaa...ya la ya la... but u seldom come to my blog one geh... u see... some posts were so early ago one ler.. now only u left comment to me... haizz... =p

by the way...y do u admire my fren??

lou lou said...

haha! because i never wonder that you really as alike as the two character! your friends can discover it! geng!

i dunno how to leave comment mah..
so now fill back to you.^^

Orange said...

hahaha... so damn damn..!! lol!!!!
see... ask u to learn also have to wait till now oni u succeed to try it out!!! really a....... TURTLE!!! =p